Editorial: 'Open werksfeer bevordert band'
Personeel. Het is eigenlijk een woord dat niet meer bij deze tijd past. Vrij onpersoonlijk, top-down ook. Behalve dan misschien de keren dat...
Personeel. Het is eigenlijk een woord dat niet meer bij deze tijd past. Vrij onpersoonlijk, top-down ook. Behalve dan misschien de keren dat...
Recent las ik de marktcijfers over de omzet- en volumeontwikkeling van brood in Nederland. Helaas stemmen die niet meteen tot grote opgewektheid....
Het gebak is op, d'r liggen nog wat verwaaide confetti-snippers tussen de deegmachines en de slingers zijn vandaag teruggelegd in de doos. Zelf...
Door de twee EU-broodcampagnes (2108-2020 en 2022-2023) is het imago van brood bij de consument verbeterd. Ook de maatschappelijke ontwikkelingen op...
Zonder medewerkers draait de oven niet, blijven de broden ongebakken, en staat de toonbank leeg, worden jouw klanten niet verwend. Het vinden van...
Behalve ondernemer ben je als bakker ook zelf klant. Hoe wil je, verwacht je, te worden behandeld als klant? Door een leverancier van grondstoffen...
Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en verrassingen, zelfs voor doorgewinterde docenten zoals wij, schrijft Mark Wils. 'In onze bakkerij zijn we begin...
Op een dag is er geen morgen meer. Op een dag is er geen column meer. Op een dag is het afgelopen. Over. Uit. Kom maar door met de broodjes kaas. De...
We kunnen allemaal de positieve aspecten van het consumeren van brood benoemen. Daarbij komen we automatisch uit op vezels, brandstof voor het...
Zeg je klanten dan zeg je fans. Zeg je fans dan zeg je ambassadeurs. En zeg je ambassadeurs dan zeg je mond-tot-mondreclame. Dit zijn niet alleen...